08-06-22

idag var det brors dag.

eftersom mattias fyllde år på midsommar så kunde ju ingen komma och gratta han, så det fick bli idag ist.
jag fick gå upp tidigt (11) för att åka till bergvik med mamma och handla tårta och grejjer, men den tårtan vi skulle ha va slut, så vi drog till maxi ist, och köpte nån konstig. ;o
sen blev det hem och göra iordning, och så kom alla gästerna vid 3 . haha, mattias fick sina efterlängtade pengar.
så när gästerna hade dragit, så åkte vi till bergvik för att köpa guitar hero. sen blev det hem och köra..
la mig as tidigt idag. haha typ 2 eller ngt. va så jävla trött :D pusshej

5 DAGAR KVAR ! gud vad jag längtar nils <3


Kommentarer
Postat av: Sanna

Stina-Lee VS Kenza i min blogg, rösta på din favorit :).

2008-06-23 @ 12:52:51
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: Jans Jord

oh shit va....va......extremt....extremt....extremt ....extremt ....extremt ....extremt ....extremt ....extremt ....extremt ....extremt ....extremt ....extremt ....extremt ....extremt ....extremt ....extremt ....extremt ....extremt ....extremt ....extremt ....extremt ....extremt ....extremt ....extremt ....extremt ....extremt ....extremt......ointressant.



Tack och hej leverfläck.

2008-07-07 @ 17:52:53
URL: http://jansjord.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0