08-06-25

vaknade ett idag, var verkligen jätte trött. men jag gjorde iordning mig och fick skjuts ner till stan kl 3. för då blev det att möta barndomskompisen amanda.. vi myste lite på waynes.. :) pratade ganska mycket om alllt. från minnen till nya händelser. riktigt mysigt var det.
sen vid 6 var hon tvungen att dra, orka förklara varför. haha det handlade iaf om råttor :D
så jag tog bussen hem och var verkligen vrålhungrig, så jag gjorde lite mat :) och under tiden så kom mamma hem.. så vi åt tillsammans :) sen blev det typ dator & tv resten av dagen :) mycket mysigt.

GRATTA MIG FÖRRESTEN. för idag har det gått 6 månader sedan jag åt en ända godisbit , känner mig så duktig :)

men nu blire nog att gå och sova. klockan är 03:19 och jag börjar bli lite trött,

på fredag kommer nils hit, och vi ska ha det så mysigt som det bara går attt ha, sen på lördag drar vi, mike och tonje till liseberg :D wiie '

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0