08-06-26

vaknade halv 2 idag, mkt härligt :D gick upp och glodde tv ett tag. sen blev det att göra sig iordning :) sen kom typ min faster.. och sen efter åt att hon hade gått kom min bror hem, haha så jävla gött att han sover borta idag :) sen vid 6 tiden typ kommer pappa hem ifrån dalarna, så halv 7 drog vi till max hamburgeri och köpte mat som vi sedan tog med oss till i2 och spelade bil bingo, va as nära på att vinna 4000.. hade dom sagt 77 så hade pengarna varit mina ;u men det blev iaf ingen vinst för någon av oss :/ sen drog vi hem.. och jag nörda ofc som vanligt :D sen blev det att se film "scary movie 3" va så jävla länge sedan jag såg den..kom nyss ut ur duschen och tänkte gå och sova nu.. eftersom det blev så sent igår..


imorgon ska jag iaf träffa farah på stan kl1 så vi ska käka och ha det lite mysigt . sen åker hon till Tyskland den 7de typ.. :(
sen blire att möta linnea på tågstationen.. så ska vi hem och myyyyyyyysa här ! <3

OCH PÅ LÖRDAG ÅKER VI, LINNEA TONJE OCH MIKE :D yäää '

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0