2 days left

shuzz,

[förra veckan kunde jag gå i bikini, för att det var så jävla varmt ;o nu får man ju nästan ta på sig vinterjacka och mössa , men det är inget man behövt göra än,  :D haha, weard !]

idag blev det iaf att dra till örsholmen med klassen och bada, men jag badade inte, haha i det här vädret? nej tack!  det var så tråkigt så vi fick dra hem en timme tidigare, följde bw till stan, och sen drog jag hem, gjorde inte så spec mkt, sen drog  jag ner till stan igen, mötte mamma och käkade (a)

ja, i måndags så blev det bara en lektion för mig, hhaha orka vara med på en oseriös idrott, ;o vi gjorde ju ändå ingenting så det var jävligt gött att slippat. 
& igår så skulle vi till tyr med klassen, ORKA! stannade hemma :D soft var det! 

2 days left  !


<33




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0