skolavslutning :)



skolavslutning - fia , mira & jag



skolavslutning - fia, mira & jag



mira & jag

började kvart i 11 idag, mötte tjejorna 20 över tio, drog in till skolan med farah, skulle hämta våra pengar som vi väntat på i månader, men då stog det på en lapp, " matersättningen för ÅK 8 kommer HT- 08" man bara fuck you, får jag dom inte då, så ska jag stämma skolan ;u , sen slutade vi kvart över 11 ' SOMMARLOV! haha, fick våra betyg, tog lite kort, och drog hem :)

 gjorde ingenting när jag kom hem, haha . mira och fia ringde typ 1000 gng så det blev att möta farah vid bussen , när vi väl kom ner till stan så träffade jag lina (a) sen blev det att vara med fia mira farah och natta ett tag, och sen kom amanda & emma. sen blev det ken ring, haha fan va folk det blev då. det blev en tidig kväll iaf, hade räknat med senare än halv ett haha, men orka vara kvar när det öser ner regn !
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0