gymnasie besök

nio månader kvar tills vi börjar gymnasiet, och jag vill börja nu! idag halv ett skulle vi besöka programen vi har valt inför gymnasiet, och jag var på tingvalla med mia, lollo och farah. (men dom tre skulle till sam, och jag till handel) så visade dom runt oss överallt, och jag kan ju säga att det var verkligen mycket större än vad jag trodde att det var. men det verkar iaf vara en trivsam skola. sen käkade jag på mcdonalds med farah och jacob. efter det gick jag runt på stan med farah en stund, sen åkte hon hem och jag gick till waynés och tog en kopp kaffe samtidigt som jag försökte plugga lite. två timmar senare kommer mamma, så vi går till bk för att hon ska käka, och därefter åker vi hem.
har alldeles nyligen blivit klar med min insändaren till svenskan. yes

härligt, nu ska jag bara slappa
pusspuss
mb



jag, farah & anna

Kommentarer
Postat av: Albin

Owh vad roligt, såg er 93er på skolan idag! :)

Jasså, ska du gå handel - men hur blire med Media? ^^

2008-11-13 @ 21:41:42
URL: http://albiun.blogg.se/
Postat av: bellaa

Ha en bra Fredag, händer något kul idag?

2008-11-14 @ 09:33:30
URL: http://bellablogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0