hola amigos

Igår efter skolan åkte jag ner till stan med mia, för att plugga och ta en fika på Waynes Cofeé, men det blev bara kaffe och inget plugg, för vi fattade ingenting. Så efter ett tag gick vi runt på stan istället.. Letade efter lite julklappar eftersom det är mitt stora problem i år. (Jag vet alltså inte vad jag önskar mig, haha)

Annars idag så har jag inte direkt något intressant att komma med, mer än att jag bara har pluggat. Så jag hoppas verkligen på att Matten sitter nu tills provet imorgon!

Nu ska jag mysa lite framför tv;n innan jag går och lägger mig, (säger jag och kollar på klockan som är halv nio, Jag trodde faktist att den var mer! Haha)

Men vi hörs imorgon. pusspuss
mb


Kommentarer
Postat av: SHOEBOX

Snygg-Zach!

2008-11-27 @ 15:21:13
URL: http://myshoebox.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0