hold on



Hej alla glada och också sura för den delen!
Jag har precis kommit hem ifrån Tingvalla Gymnasiet. Det var öppet hus mellan 18 & 20, så jag gick dit med mamma, det var jätte mycket folk, och jag fick reda på lite mer information än vad jag hade tidigare. Så det blir iaf Handel och kanske Turism i trean då.. Innan jag gick dit åkte jag med mamma til jobbet vid fyra i snöstormen som just nu har lagt sig, sen gick jag till Waynés Coffee och fikade samtidigt som jag också väntade på att klockan skulle bli 18! Och nu sitter jag här igen, och har missat 30 minuter av 90210, men det är lungt eftersom jag såg det förra veckan :)

Nu ska jag mysa upp mig i sängen och försöka plugga lite..
pusspuss
mb


Kommentarer
Postat av: SHOEBOX

Åh, vilken fin bild!

Så du ser avsnitten i förväg du ;)

2008-11-26 @ 18:09:16
URL: http://myshoebox.se
Postat av: Emma

gud va fin bild!

2008-11-26 @ 19:40:25
URL: http://emmmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0