inget shoppande? :(

som jag skrev i tidigare inlägg idag, så skulle jag ner till stan och köpa farsdagspresent med min bror, och det blev lyckat. jag kan ju inte direkt säga att vi var själva på stan, haha. när vi var på väg till mammas jobb så mötte jag på jesper mina kusiners pappa, sen lite längre bort på gågatan så träffade jag min faster och kusinerna, det var riktigt kul att få träffa dom med tanke på att dom bor i stockholm och vi träffas inte så ofta, så dom kommer och hälsar på imorgon :)
sen gick vi och fikade på waynes, och jag skulle ha kladdkaka, men dom hade inte den som dom brukar, så jag fick nån annan äcklig.
sen gick jag bara omkring på stan för mig själv och hittade massa söta skor jag vill ha nununu. och ett par as snygga jeans, men jag ska vänta tills jag får mina pengar. så då blir det att shoppa. (i smyg) mamma sa nämnligen till mig att det ska bli slut på mitt shoppande, för jag köper verkligen något nytt varenda dag, men det går inte att sluta shoppa kläder. :D

men vi får se hur det blir, nu ska jag fortsätta se på camp rock,
sen ska jag cykla ner till wallinders och köpa godis, om jag orkar. är så sugen.
pusspuss
mb


Kommentarer
Postat av: Bella

Var det inte, vilka vann priser då?

2008-11-08 @ 19:11:18
URL: http://bellablogg.se
Postat av: Meg

sv. Jag med, drömresemålet nr ett!

Nej jag vaknade alldeles nyss :) så inte så mycket. Självdå? ;p

2008-11-09 @ 11:28:16
URL: http://megs.blogg.se/
Postat av: Meg

Juste, det är fars dag.. glömde jag bort!

Vad händer en dag som denna då? :)

2008-11-09 @ 11:54:38
URL: http://megs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0