run baby

nu har jag precis stoppat mitt pluggande, och känner mig ganska så stolt, för jag är faktist klar med, so;n, no;n, och matten, + lite halvvägs färdig med spanskan. så imorgon blir det att fortsätta med svenskan och spanskan :)
idag gick jag till skolan som vanligt när vi började tio i nio, hade en lektion och det var spanskan, som gick hur bra som helst. sen tog jag bussen ner till stan för att snacka med psykologen och det gick faktist mycket bättre än vad jag trodde, efter åt att vi var färdiga där kännde jag inte för att åka tillbaka till skolan. så jag kikade runt på stan en snabbis, sen gick jag till BK och käkade mat, för jag var hur hungrig som helst. sen halv ett tog jag bussen tillbaka hem. hände inte så mycket satt väl för mesta dels och kollade på tv, vid halv fyra hängde jag med mamma och klippte klorna på doris, för att sen åka till skolan för att hämta min cykel. sedan dess har jag bara pluggat. och det känns faktist skönt att vara färdig med det mesta!

nu vart texten lång, orkar ni verkligen läsa? haha :)
ska springa så snabbt jag bara kan ner för trappan nu för att se prison break, det har ju redan börjat :(
vi får höras imorgon. pusspuss
mb


Kommentarer
Postat av: emma

Lät kul :9 går det bra i skolan då? För mig gick det ju piss i högstadiet, haha men jag tog revanch i gymnasiet så det löste sig ju för mig med :) Men men du får hälsa alla så hörs vi nån dag. Gillar din blogg jättemycket faktiskt :) Älskar dig också sis ;) Miss you

2008-11-10 @ 22:47:51
URL: http://emmabryske.bloggproffs.se
Postat av: farah

hahaha, det kom fyra kommentarer när du kommenterade min blogg, tryckte du lite för många gånger kanske;)

2008-11-11 @ 14:39:08
URL: http://faarah.blogg.se/
Postat av: Emma

Mmm jag vet hur det känns när lärare pratar med en inför alla i klassen, det är lite dåligt enligt mig. Men hoppas att det löser sig iaf :) Men varför var du till en psykolog, mår du dåligt över något, eller har det hänt något? Jag vet att jag är dåligt uppdaterad och kanske inte är den bästa storasystern, har iaf inte varit, men vill du prata eller något, så kan du bara ringa mig om du vill det :) Älskar dig också lillasyster :)

2008-11-11 @ 17:57:55
URL: http://emmabryske.bloggproffs.se
Postat av: Emma

Vad är det för gymnasie du ska gå på föressten, och linje? Puss puss

2008-11-11 @ 17:58:50
URL: http://emmabryske.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0