skola imorgon :(

Nu sitter jag här en söndags kväll och är jätte trött, har alldeles nyss kollat på ensam mamma söker och ätit chokladkaka som jag bakade för någon timma sen. Idag har jag vart på Ikea med mamma och pappa. Älskar att bara gå omkring där, det finns så mycket jag vill ha, och det mesta är saker man skaffar när man flyttar hemifrån. Men jag älskar själva känslan! Sen när vi kom hem beställde vi pizza, mumma!

nu ska jag se lite tv, efter det blir det att sova, är as trött! :)
men vi ses imorgon, pusspuss
mb


Kommentarer
Postat av: SHOEBOX

Ja, det är skittrist att det är så långt, men...det finns inte så mycket att göra åt det... :)

2008-11-16 @ 22:11:05
URL: http://myshoebox.se
Postat av: Emma

Hey sis :) Jag vet hur det är att gå runt på ikea och vilja ha saker haha.. jag hittar massor varje gång jag är där :) Men även om du inte bor hemifrån kan man ju alltid börja köpa lite saker, någon gång flyttar man ju :) Men det var inte därför jag skrev dock, jag undrar lite på vad du önskar dig i julklapp? Och om du kan försöka lista ut något som Mattias önskar sig..? Skulle vara snällt, är bara klar med Linda och Anna :s Känns lite stress haha. Hur är det annars då? Puss och kram, miss you

2008-11-17 @ 19:19:33
URL: http://emmabryske.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0