sushi

mamma kom hem förut och hade köpt med sig sushi, eftersom jag aldrig har ätit det så fick jag ju prova det nu. Och jag kan ju säga att det var nog det äckligaste jag hade ätit. men nu har jag i alla fall provat. - men inge mer - så jag fick äta revbensbjäll och potatissallad. (y) Annars så har jag bara pluggat no hela dagen, började lite med so:n också. så vi får se hur det går imorgon. Nu hade jag tänkt att försöka träna på engelskan också, får se om det är nått som fastnar i mitt huvud! :)

intressant läsning! haha
imorgon blir det ut med tjejerna, men jag vet inte riktigt om alla kommer med, men det lär vi ju se!
skriver några rader imorgon. pusspuss
mb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0