sweet

nu har jag precis ätit kladdkaka med grädde och kollat på desperate housewives, detta avsnittet var faktist ganska så bra. så jag ska snart gå och sova, måste lägga mig tidigare nu,  eftersom jag inte orkade gå upp imorse, jag hade bara 45 minuter på mig tills vi började. och jag han precis!
efter skolan så drog jag hem och började plugga direkt, så nu är jag äntligen klar med spanskan och engelskan, har bara svenskan kvar nu om det inte tillkommer något imorgon,. och det känns riktigt skönt

vi ses imorgon :) godnatt!
mb

Kommentarer
Postat av: SHOEBOX

Alltså what´s up med Bree´s man? Han är ju skitskum...



God natt!

2008-11-11 @ 22:42:40
URL: http://myshoebox.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0