citty

igår tog jag bussen ner till stan och mötte sofia,
vi åkte direkt till bergvik, kikade runt en snabbis och tog bussen ner tillbaka till stan.
träffade Andreas Andersson på bussen också, det var inte igår kan jag ju säga.
snackad med dom hela vägen in till stan, sen hoppade vi av.
jag och sofia kikade runt på stan och jag hittade massa saker jag ville köpa men kan inte eftersom jag snart ska till sthlm :)
sen käkade vi på mcdonalds. gratis (a)

tog senare bussen hem till sofia, skulle egentligen hem till sam;s kompis.
men det blev inte så, och vi orkade inte vara inne. så vi gick till universitetet.
sen tog jag bussen hem och kollade prison break.

haft en trevlig dag?
mb



sofia.michelle
vi har kul, det är därför bilden är snygg

Kommentarer
Postat av: Filippa

varsegod, har inget planerat sådär faktiskt.. och du själv? :)

2008-10-28 @ 13:22:28
URL: http://flings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0