every day

idag tog jag bussen ner till stan,
mötte anna och gick till arenan
skulle se på en skolbio "ett öga rött"
en ganska så trög men ändå bra film.

sen tog vi bussen till skolan igen.
hade hk i ungefär 50 minuter
och so prov i 60 minuter.
so;n gick faktist mkt bättre än vad jag trodde.
sen hade vi fortfarande en timme och 20 minuter kvar tills vi slutade lektionen.
men jag orkade inte bry mig, så jag gick hem ist.
mådde verkligen skit.
men ändå måste jag till skolan imorgon..

nu ska jag ägna min tid åt dator och städ.
sen blir det desperate housewives!

mb



rolig bild. men det måste finnas sånna med!


Kommentarer
Postat av: Bella

Jaa det är helt sjukt så söööt Nick Jonas är.. MY GUD! ;D

2008-10-21 @ 19:35:50
URL: http://bellablogg.se
Postat av: lina

naaw, så gullig är du gummsan :) <3

2008-10-23 @ 17:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0