every day

det känns som om att det var ett tag sen jag skrev;
hej bloggen.

igår hade vi matte prov som gick bättre än vad jag trodde det skulle gå.
efter skolan åkte jag och mia till bergvik för att fixa papprena påskrivna,
för praoen.
det blev på restaurangen :)
känns som om att det kommer bli as kul.

idag, hade vi både no och sv prov.
tränade på no;n igår kväll.
gick inge vidare.
men jag klarade av hela provet ändå. (y)
svenska provet visste jag ens inte om,
men det var lättare än vad jag trodde. skrev faktist en och en halv sida ;u

nu ska jag ta mig nått att äta, sen får vi se vad det blir :)
ha en bra dag.
mb

Kommentarer
Postat av: Bella

Jaha, trökigt med prov! men hur gick det då? :D

2008-10-03 @ 17:08:57
URL: http://bellablogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0