just do it

igår var jag hur trött som helst,
men praoen gick jätte bra.
så nu vet ni det :)

idag hade vi prao till tre men jag drog kvart över,
mia drog typ kvart i,
sen åkte jag hem, och han bara var hemma i en timma,
för då ringde sofia mig och undrade om jag ville med ner till stan,
så jag hängde med och kollade några dans uppvisningar.
sen vid sju tiden åkte jag hem,
fixade med datorn, och nu är den typ klar.
hinner nog färdigt med det sista imorgon :)

Jesper åkte ut ur idol idag,
och det var bra.
han skulle egentligen åkt ut först av alla!
men nu är han iaf borta..

ska nog se tv en stund och sen sova,
förmodar jag, as trött.
ha en bra kväll/natt
mb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0