lovebug

det är skönt när det finns bloggsidor som denna,
där man verkligen kan skriva av sig hur mycket som helst.
man mår faktist bättre genom att berätta saker man bär inom sig.


skolan idag var dryg. gick inte på engelskans elevensval lektion,.
den är riktigt dryg, + att vi typ aldrig har lärare.
sen hade vi spanska prov. alla var tvugna att göra om, och jag hade inte tränat :/
det blev inte så lyckat. men iaf bättre än vad jag trodde.
mamma och pappa kom hem idag från charlottenberg.
mamma hjälpte till att fixa butiken. som öppnar nu på lördag!

nu ska jag se om det finns nått gott i kylsåpet :)
pusspuss
mb



Kommentarer
Postat av: Bella

Jaa jag har verkligen blivigt ett äckligt fan av Honom... HAHAAA!





Förresten du måste spana in mitt nya påhitt med bloggen. Jag tipsar om musik. Du får kolla in och säga till om det är en bra eller dålig ide? Kram

2008-10-23 @ 19:49:33
URL: http://bellablogg.se
Postat av: Isabella

Men gud, jag har varit på den där stranden! :P haha! En film med Leonardo Di Caprio är inspelad där.. Typ, coolt..

2008-11-01 @ 18:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0