lycka till (a)

imorse när jag vaknade hade en viss person kommit hem,
men han åker förmodligen tillbaka lite senare.
jag nämner inte vem det är..

jag duschade och gjorde mig iordning,
sen städade jag mitt rum,
och det behövdes verkligen.
så nu är det skinande rent!

mamma slutar snart jobba,
så jag ska nog förmodligen med och hämta henne,
så tänkte jag handla lite gott samtidigt (frukt)

blir iaf att vara hemma hela dagen,
orkar inte göra nått annat än att bara slappa,
det behövs verkligen as mycket.
har vart så trött den här veckan :)

så det blir mys ikväll, men kräftor.
ha en bra dag
mb

förresten så börjar jag ett nytt liv på måndag,
äta sunt och träna blir.
har längtat efter den här dagen, och äntligen kommer den.
eftersom jag har haft problem med mitt knä så har jag ju vart tvungen att sluta alla sporter jag gick i,
och därför slutade jag träna.
så nu ska jag försöka träna upp det igen..
önska mig lycka till!



bild från 2006, då när vi båda var små.
jag älskar henne


Kommentarer
Postat av: Bella

så jävla onödigt att förstorade brösten. Galet fult blev det!

2008-10-11 @ 18:31:14
URL: http://bellablogg.se
Postat av: Bella

söööt bild!

2008-10-13 @ 10:46:55
URL: http://bellablogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0