plugg

gårdagen var jätte jobbig,
jag mådde inge bra alls.
har pluggat hela dagen,
för provet som är på torsdag,
plus att mitt knä var helt cp,
hade skadat det dagen innan,
så jag fick gå till skolsyster..

idag var det mycket bättre i knät.
kanske var för att jag tränade det igår.
idag hade jag skola till ett.
sen fick jag cykla hem och åka ner till stan,
skulle till druvan och skaffa mer p-piller.
sen när jag hämtade ut dom,
passade jag på att köpa ansiktscreme också (y)
sen drog jag med mamma och handlade mat,
självklat fick jag välja, min special mat.
superduper god.
lagade maten och satte mig här :u
ska snart trycka upp mig i soffan och plugga mer matte.
lite jobbigt att vi har no prov på fredag också,
för den kommer jag verkligen inte klara av :/

ha en bra kväll,  det ska jag ha :/
ska käka citron nu! :u
mb



ta mig utomlands nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0