prao dag 1

prao på bergviks restaurang med mia idag.
jag tog bussen kvart i åtta ner till stan och mötte mia,
sen tog vi bussen ut till bergvik och kom 40 minuter för tidigt.
men det var bra.
imorse var det iaf as kallt ute. och isigt.

vi fick kläder och mössa på oss ;)
sen började jag med att skära sallad.
gurka, tomat och paprika,
sen fick jag hjälpa en snygging och göra remouladsås (?)
efter det, så gjorde jag kantarellsoppa med mia, haha typ
plockade upp varor och åt bakelser.
fick äta och dricka hur mycket som helst (yyy)
men imorgon blir det till att äta på MAX! (L)

innan vi slutade stog vi i disken, as kul
sen drog vi till ikea och köpte en sak.
tog senare bussen hem som var tio minuter försenad -.-

mamma skjutsade mia hem till henne för att hämta saker,
för snart ska vi gå och sova! :D

as trötta. ha en bra dag
mb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0