prao dag 3

hallåy,
idag orkade jag verkligen inte gå upp,
blev snooze i 20 minuter, ganska så lite för att vara mig,
men just idag tycker jag att det var mycket, med tanke på att jag har en buss att passa tiden på.
när jag kom ner till stan mötte jag upp mia och vi tog bussen ut till bergvik,
käkade frukost och tog det lungt i 40 minuter,
sen klockan nio började vi,
ställde oss i disken igen, men orkade inge mer sen.
så vi fyllde på lite saker, mjölk, socker och fika..
sen vid halv tolv tiden tog vi lunch, var sugen på bakpotatis, men valde pannkakor ist.
det var as gott, och jag fick äta hur mycket jag ville (y)
när klockan var halv 1, kom snygg greger och sa att vi fick sluta om vi ville,
men jag hade ju bestämt tid för fika, så det blev inge fika nu idag.. :(
men det var härligt att vi fick sluta två och en halv timma tidigare,
eftersom vi kommer 40 minuter för tidigt varje morgon.
så då tar vi ju ut på dessa timmar ist.

vi gick först en runda på bergvik, sen fick vi springa till bussen.
satt i stan och vänta på min buss i 30 minuter,
stör mig att den bara går var 30;nde minut.
när jag kom hem beställde vi kläder och käkade.

förmodligen kommer pappa snart hem med min dator,
har saknat den, inte haft den på snart två månader.
den har vart på lagning hos mina kusiner i lindesberg,
så vi har aldrig haft möjlighet att hämta den :)(L)

ska nog snoka vidare nu,
och sen kolla gymnasier, har inte riktigt bestämt mig vilken linje jag ska gå än.
funderade på att jobba inom specialstyrkan hos polisen, (typ) 
men kommer aldrig klara av att få dom betygena.
sen vill jag också bli rallyförare, men för att bli det måste man gå på en speciel skola,
som dom i karlstad inte får gå i..
så det får nog bli handel. funderar stort på detta..
orka hotel & restaurang; dålig lön

mb

Kommentarer
Postat av: Korven

Hon sydde den själv. Det står "Ebba Grön" och det var 80-talsfest :)

2008-10-08 @ 21:38:44
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0