sthlm onsdag 29/10

jag gick upp klockan åtta, för att vi skulle boka hotell och biljetter.
lite sent men igår var det stängt, när mammas chef sa att vi kunna åka.
så jag duschade och gjorde mig iordning,
kvart över ett tog vi bussen ner till stan, hämtade ut biljetterna och köppte lite gott att ha på tåget.
tåget gick tjugo över två. och då satt vi redan mysigt på tåget.
det känndes som en evighet innan vi var framme, men det brukar oftast göra det när man längtar efter något.
halv sex var vi framme vid t-centralen,. det första vi gjorde var att åka till gamla stan för att shecka in på hotellet.
hotellet var verkligen jätte fint, och gammalt. men det gillar jag.
sen gick vi till bästa restaurangen och käkade. bakad potatis med skagen röra.
sen gick vi till seven-eleven för att handla lite godis. sen gick vi upp till vårat rum på hotellet och bara myste.

(fick inte så mkt bilder från denna dag)

mb





och här uppe fick vi bo, utan grannar.
fick inte med hela trappan på kortet, men den var enormt lång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0