yeah

idag har jag haft min blogg i exakt fem månader.
jag skaffade den, den 26 maj.
:D

världens längsta dag, var idag
jag åkte med familjen till edsvalla och handlade lite,
sen käkade vi pizza, verkligen den godaste pizzan på länge.
åkte senare till bergvik och handlade lite,
samtidigt gick jag in på siba och köpte nytt tangentbord.
supersnyggt och bra

sen kom farmor på besök så vi ska väl alldeles strax fika.
är sugen på att se film också men alla filmerna här hemma har man ju redan sätt.
och inget ljud har jag heller på datorn. måste fixa det snart :)
det brukar ju inte gå filmer på söndagar, men jag får väl hålla ögonen öppna och kika lite.

ha en bra kväll.
puss
mb



så fina är dom :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0