93-09-10

15 ÅR IDAG!  OCH GRATTIS KUSIN 21 ÅR!

idag var det min födelsedag, så direkt när jag slutade skolan halv fyra åkte jag hem och där stog det en stor tavla från ikea jag viljat ha i åratal. (den var slut i karlstad, så pappa hade jagat den i västerås och örebro) sen sa mamma att vi skulle hämta farmor för att åka till ikea och handla saker till mitt rum, så jag plockade bara på allt det jag ville/behövde ha. Det blev iaf, en byrå. musmatta. två styckna ljusstakar. en skål. två kuddar. fyra magnetsaker. åtta magneter och godis. Sen när jag kom hem var jag faktist tvungen att börja bygga ihop min byrå. haha, orkade inte vänta tills fredag. Det gick iaf bra och det vart superduper fint. ska bara måla om mitt rum i vit färg nu så är allt färdig. typ! Eftersom jag fick alla andra presenter på lördagen innan så vill jag ju bara säga att detta var den bästa födelsedagen, fick verkligen allt jag ville ha. 

Senare på kvällen blev det idol. 

Tack för en jätte bra dag, och för alla presenter jag fick!

mb


tavlan är exakt lika bred som min säng. så det ser as snyggt ut ju! ;D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0