en hel ledig dag..

skolan var underbart dryg idag,
orkade inte vara med på idrotten idag (och det fanns en anledning)
sen slutade halva klassen 14. och det innebar ju mig med.
så jag tänkte, yes, äntligen helg och inga läxor.
så jag åkte hem satte mig framför tv;n och somnade dirr. blev lite obekvämt så jag la mig i sängen..
hörde att det ringde några få gånger, men inget jag tänkte på förräns pappa ringde och väckte mig på mobilen.
det sägs ju att det inte är så bra att sova på dagen, så jag hade världens huvudvärk, men den gick över när jag tog en ipreen.
sen var jag tvungen att diska eftersom min släkt kommer för att fira mig imorgon..
sen blev det film och fruktsallad.

ganska soft dag, med tanke på att jag fick göra det jag ville ;)

1 dag kvar
5 dagar kvar

mb



såg filmen från 80- talet   '   "the fly"

Kommentarer
Postat av: jenny

svar. jag tycker det är skitsvårt men jag håller nog med dig om rakt ändå, tro ja:P

ha en bra dag!

2008-09-07 @ 12:39:31
URL: http://thehills.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0