igen..

hejbloggen,
idag efter idrotten klockan 10 gick jag hem ,
hade så jätte onda mensvärkar,
somnade en stund och det gick över,
så jag gick tillbaka till skolan när vi slutade,
och mötte upp anna,
vi tog bussen ner till stan och kikade runt,
jag köpte lite småsaker som jag förtfarande inte vet om jag vill ha kvar,
även om jag tittat på dom i år.
sen vid fyra tiden tog vi bussen hem,
så nu sitter jag här och ska snart käka,
för att sen lägga mig i sängen och vila,
hatar mensvärk!

men iaf,  kanske skriver nått mer sen. ha en bra dag.

mb


   


Kommentarer
Postat av: bellla

tack så mycket snälla du! vad glad jag blir :) Ha en bra Lördag!

2008-09-20 @ 09:41:24
URL: http://bellablogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0