jobbiga dagar..

hejbloggen,
har haft ganska så fullt upp nu de senaste dagarna,
så jag kan berätta lite "kort" om vad som har hänt.

söndagen var jag bara hemma hela dagen. mådde as dåligt,
så vilade ut mig och mådde bättre på måndagen,
då vi började som vanligt med spanska som första lektion,
och sen en cykel tur ner till örsholmen med klassen för att fiska,
ingen fick napp, och richard glömde fiske linorna, så vi kunde inte fiska.
så vi fick sluta halv ett ungefär, och då var jag på väg att cykla ner till stan,
men jag orkade inte dra om kring där,  så jag åkte hem ist.
men kom då på att jag ändå ville ner till stan,
så jag cyklade ner och mötte upp mira,
jag köpte ingentign, men hon köpte en jacka. as fin!
sen drog vi hem till henne och kollade film, "turistas" tror jag den hette.
vid halv sex cyklade jag tillbaka till stan för att hjälpa mamma med en annons,
men jag kunde inte göra så mycket jag heller,
så jag cyklade hem mötte upp mamma som kom med bussen och vi åkte till forshaga :)

idag tisdag, blev det skola som vanligt,
och sen hem för att åka till bergvik med mamma och handla,
jag fick iaf ett par skor, och tänkte köpa lite kläder men jag orkade inte prova,
drog runt där i tre timmar, för att sen åka hem och se på idol,
som jag typ missade nu för att jag verkligen var tvungen att sätta mig här en stund.

så imorgon blir det till att vara hemma efter skolan och plugga,
på torsdag är det skoljoggen och jag får inte vara med :)

ha en trevlig kväll.
mb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0