maskerad hos louise, eller ska man säga tjejkväll?

ja jusste, fredag kväll var det ju.

jag fick skjuts av pappa upp till rud där jag mötte farah, och sen gick vi hem till louise.

(det var meningen att det typ skulle vara maskerad, men vafan maskerad?;o)

jag och farah kom iaf dit som helt vanliga personer, alla andra var utklädda. haha barn
vi började med att fika en muffins? den var sådär god, smakade lite konstig.
sen körde vi konstiga och äckliga lekar. haha
äta snören utan händer,
slicka på ahlgrensbilar och sätta i någon annan ansikte ;s,
försöka äta en korv som hänger ner för röven utan att röra den med händerna,
rulla in någon annan med toapapper,
försöka förklara ord,
sen blev det mat, tacos.
efter det försökte vi ta gruppbild men petra tyckte alla bilderna blev så fula så hon raderade dom.
lite senare mot kvällningen kollade vi på någon konstig film och gjorde anden i glaset.
det funkade!
sen vid 23 tiden kom pappa och hämtade mig och farah, så drog jag hem och bara myste.

mb



karolina, mia och petra



jag och farah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0