mira gustavsson <3

igår var jag hemma från skolan,
ganska så skönt,
så dagen började med en promenad.

sen vid halv sex tiden åkte jag med mamma till hennes jobb,
hjälpte till att ställa fram lite saker och städa butiken tills den skulle öppna igen.
för kl sex skulle det vara en tjejkväll för bara tjejer.
nästan allt hade öppet till 9. och massa annat.

så när jag var färdig i butiken,
mötte jag fia på torget.
sen där efter kollade vi lite i butiker.
sen drog vi till bk för att hon var hungrig,
och då träffade jag sofia. (barndomskompis)
snackade med henne ett tag sen tog hon bussen hem,
och då kom mira från sin dans, <3

så skulle vi dra hem till henne,
men jag hängde inte med utan kollade runt på stan lite till,
sen drog jag till mamma,
hjälpte henne att stänga och så fick jag 100:- för att jag damsög och skurade golvet :u

sen drog jag hem och exakt då ringer kim,
men jag orkade inte träffa han,
så gick jag och la mig många timmar senare!

haha, haft en bra kväll?
mb



snyggt ;u



enbart för er? - bryllan & eriksson

Kommentarer
Postat av: Isabella

Vilken affär har din mamma? :)

2008-09-27 @ 21:37:39
URL: http://isabulla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0