mys dag

skulle möta mira i stan igår,
men det blev inte så.

ungefär vid sex tiden ringde sofia mig,
så jag skulle möta henne vid bussen
men hon kom inte,
och sen helt plötsligt ringde hon mig, hemifrån mig,
så berättade hon att hon hade tagit fel buss osv.

vi hade fett tråkigt,
så vi drog ner till mcdonalds för att käka.
sen när vi kom hem spelade vi spel.
monopol och jag vann. (h)

vi gick och la oss typ halv två,
var as trött då.

hon åkte hem vid 3 tiden, och då kom mira hit.
vi myste och bakade kladd muffins (L)
sen åkte vi ner till ica för att handla mat.
tacos. vi var verkligen as hungriga!

sen bestämde vi att vi skulle åka till sthlm på höstlovet tsm.
så det blir väl att boka och så imorgon,
men jag lär nog få ta ledigt,
för vi har inte lov samtidigt :/
sen drog vi ut för att få frisk luft,
och då träffade vi ellinor och några mer,
sen blev det typ slagsmål, haha fula

nu ser vi på film och ska snart sova.
ha en bra natt (y)
mb


Kommentarer
Postat av: LINDA A. NORDSTRÖM

TACK SÅ HEMSKT MKT.



lika roligt att höra ;) ialf när folk menar det.

haha, puss på dig

2008-09-28 @ 02:49:37
URL: http://lindanordstrom.blogg.se/
Postat av: LINDA A. NORDSTRÖM

usch. söndagar är söndagar. svulla och må dåligt framför teven ;) själv då?

2008-09-28 @ 21:57:24
URL: http://lindanordstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0