fredag

FREDAG = HELG <3333333333333333

eller vad säger ni?

jag tycker iaf att det är riktigt skönt, inge plugg utan bara slapp.
skolan var hur dryg som helst. började som vanligt 8.10 sen var schemat helt ändrat fram till 11.45 ungefär.
då skulle arbetslag 2 & 3? till idrottssalen för att fbk skulle komma dit och snacka om nått.
Marcus Johansson och Johan Motin.
inte visste jag att marcus var skåååååning ;o
efter det skulle vi gå tipspromenad. 4 km. och därför skulle vi få sluta en timme senare än normalt.
så jag och anna drog hem.
var nog lika bra. för jag hade mått dåligt hela dagen.
när jag kom hem vid ett tiden tog jag det lungt och somnade..  men nu mår jag så mycket bättre. (typ)
så vid halv sex tiden ska pappa köra upp mig till rud där jag ska möta farah och vi ska gå till lollo, på tjejmiddag.
bilder lär ju komma (yy)

ha en bra dag. ring snälla (aa)

mb



bengan & jackie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0