värd dag

dagen började med att min släkt från pappas sida kom hit för att fira mig, eftersom jag fyller år på onsdag så valde jag att bli firad helgen innan ;) vi hade köpt en smörgåstårta för 700 ;o den var verkligen mättande.
jag fick iaf det jag verkligen ville ha, peak tröja, navel piercing, digitalkamera pengar och andra saker, som är lite mer personligt ;)
sen vid halv åtta tiden körde pappa mig till miras nya lägenhet på herrhagen, det var meningen att det skulle vara en tjejkväll, men det blev mer än så.
dom flesta drog iaf vid halv ett, så jag och fia hjälpte mira att städa, sen drog fia hem och en timme senare kom pappa och hämtade mig.

värd dag. <3333

mb



smörgåstårtan (yyyyyyyyy)



fia (och miras kattungar)



lägger in den för miras skull :)



vi försökte ta kort..



vem tar kort?  


Kommentarer
Postat av: Anonym

du blir fan bara snyggare och snyggare du.... vad gör du liksom<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3333333333333

2008-09-08 @ 00:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0