fly on the wall



Fredag:
I fredags kom Älskling hem till mig vid 11 tiden och väckte mig. Jag gjorde mig iordning och började packa medans han bara satt framför datorn. Lite senare kommer Anna. Vid fyra tiden åker vi mot Lindesberg, var framme vid sex och då blev det käk. Vi gjorde inte så mycket. Spelade spel lite senare "Hur fan visste du?" tror jag det hette, jätte konstiga frågor var det och jag kunde inte en ända fråga jag fick.. Men det var kul. Drack gjorde alla också, jag med i början, men senare orkade jag inte mer. Älskling, Anna och Jag sov i en husvagn och det var jätte läskigt för det var hela tiden någon utanför husvagnen som höll på, så jag och Anna somnade inte förrens efter fem. Men innan det kom Per för att hjälpa oss, så vi kollade runt och allt. Men hittade ingen.. Så efter det vet/tror vi att det var husvagnen.

Lördag: I lördags vaknade vi ganska så sent, men vi gick upp och gjorde oss iordning. Hela dagen var bara en ritkgit mysdag. Jag har började blivit lite mer frisk. Men smittat ner Anna och Älskling.. :/ Lite senare mot kvällen blev det kortspel. Tog jätte lång tid så vi slutade upp i mitten för att gå och sova. Men jag och Anna var vakna till fyra-fem.

Söndag: Älskling väcker oss när han går upp, så vi hänger på och gör oss iordning, Käkar lite frukost och bara tar det lungt, vid fyra bilar vi hemåt. Stannar i Karlskoga för att käka på MAX och sen vidare hem. Vi lämnar av Anna hemma hos henne. Sen bilar vi hem till oss och gör inte ett skit, Älskling åkte hem vid åtta. Annars har jag bara städat, packat upp lite och duschat. Fixat lite andra saker också..

michellebryskhe

Daniel Nilsson, du är mitt allt.
Jag älskar dig mest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0