i tried

Måndag: I måndags åkte jag ner till stan och träffade Älskling, Gambrick, Ida och Berglund. Vi fikade på lite olika ställen och käkade mat vid pråmen. Jätte mysigt var det. Träffade på Ida & Jennie ibland lite då och då, så dom gick med oss lite. Senare vid sju tiden åkte alla hem. Och självklart missade jag min buss så jag fick ta den som gick 30 minuter senare..

Tisdag: I tisdags åkte jag Anna och Farah ner till stan vid tolv tiden för att käka mat. Lite senare träffade vi på Älskling och Gambrick, så vi gick runt med dom lite. Anna och Farah åkte tillbaka till skolan men jag stannade kvar ett litet tag till. Klockan två var jag i skolan igen, gjorde inte så mycket men slutade vid tre så då åkte jag och Anna hem till mig för att käka lite, sen kom Älskling. Vi köpte lite godis och bara tog det lungt.



Onsdag:
I onsdags stannade jag hemma ifrån skolan, var egentligen meningen att jag skulle dit, men jag vaknade aldrig av klockan, så jag stannade kvar här hemma med Älskling. Gick på världens fulaste aprilskämt av mamma också! Lite senare gick jag och Älskling en promenad ner till stan, där vi möter Anna och Gambrick, kollar runt på stan och hittar världens snyggaste solbrillor.. Lite senare blev det en promenad hem i det fina vädret igen, (I bara t-shirt. Är det sommar snart kanske?) Käkade lite och tog det lungt.

michellebryskhe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0