öl natt hos anton

Idag vaknade jag och Älskling vid halv tre tiden, gjorde inte så mycket för Anton kom och hämtade honom lite senare. Jag gjorde mig iordning och mötte Anna inne i stan klockan sex, för halv sju tog vi bussen ut till Bellevue för att träffa Älskling och Anton. Vi kollade lite tv och myste, halv nio kom Simone och Linnéa. Och en timme efter det åkte vi hem till mig för att käka lite, sen vid tolv tiden tog jag och Anna bussen ner till stan och gick ifrån stan till Herrhagen, skulle möta Mira för att vi skulle på fest, men hon kom tyvärr aldrig, jätte dålig stil! Så vi gick tillbaka till stan och mötte Anton, sen tog vi taxi tillbaka till Bellevue, så nu är jag på Bellevue med Anna och Anton, vi kollar på en film och dricker lite öl, men Anton har somnat som vanligt, så jag och Anna tänkte kocka lite..

Bilder kommer förmodligen imorgon, hör gärna av er!


michellebryskhe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0