party like a rockstar

Igår åkte jag till skolan vid halv elva tiden, orkade inte åka dit tidigare för jag hade verkligen jätte onda mens värkar! Så skolan började med att äta pannkakor i mängder, sen hade vi bara tre lektioner. Klockan två slutade vi och jag cyklade hem för att inte göra någonting, klockan tre drar jag och Anna ner till McDonalds för att möta Älskling, Anton och Gambrick. Lite senare åker vi ut till Bergvik för att dom skulle in till systemet, träffade Mira och Amanda en stund också. Sen åkte vi tillbaka till Bellevue, där vi var en stund, för klockan sju går jag och Anna hem, för att vi missade bussen. (Från Bellevue till Färjestad 6km) Det var ritkgit jobbigt. Vi käkar tacos och kollar andra perioden av hockey matchen. Sen börjar vi dricka lite smått, och vid nio tiden kom Älskling, Anton och Gambrick hit. Börjar förfesta lite med dom, hade faktist ritkigt kul. Vid tolv drar Gambrick och Anna. Lite senare drar vi andra ner på en fest på Norrstrand. Var inte där så länge för jag och Nicklas skulle möta Mira vid bussen och direkt efter det var alla tvugna att gå, så jag och Älskling + några andra går in till stan. Där alla andra var.. Det hände inte så mycket, men halv tre åker jag och Älskling hem, men får gå halva vägen för att vi missade bussen.

michellebryskhe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0