runaway

Anton somnade ju ganska så snabbt inatt, men det gjorde ingenting för jag och Anna roade oss till 100% och hade verkligen jätte kul. Hittade lite nudlar som vi käkade också.. Sen var det bara jag som var uppe, för Anna somnade hon med, så jag gick och la mig vid fem tiden. Vaknade lite då och då, men klockan tio vaknade vi helt och gick upp. Det hände inte så mycket, för jag var riktigt seg. Kvart i 12 kom Daniel hem och Anna åkte hem. Så vid tolv skjutsade Anton hem mig. Nu ska jag försöka plugga lite tills imorgon, sen blir det att träffa Anna igen :)

michellebryskhe

Hur ska jag klara mig utan dig när du åker till oslo? Daniel jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Malin Norén

Du kommer klara dig :) . att sakna är viktigt ibland o dagarna går fort :) Puss

2009-04-06 @ 02:40:43
URL: http://babyriba.blogg.se/
Postat av: malin

de är bra med mig, fast ja vill ha ssoooooolll va fan har den tagit vägen ? :) bra med dig med ?

2009-04-08 @ 12:43:35
URL: http://babyriba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0