someday

Måndag: Försov mig som vanligt, och det börjar inte kännas så bra, missar så mycket i skolan nu och lärarna är inte så glada på mig. Anna hängde med mig hem efter skolan, så vi käkade och stekte lite i solen. Jätte varmt var det ute. Lite senare mötte vi upp Daniel som vi gick en lite promenad med.. Lite senare mötte vi Robin som man inte träffat på två år, sedan han bytte klass ifrån oss.. Vi gick hem till mig och kollade lite tv och tog det lungt.

Tisdag: Idag försov jag mig inte, men var jätte nära på att komma försent. Skolan i sig var faktist helt okej, ganska så dryg men annars helt okej. Hade huvudvärk och var jätte trött hela dagen. Annars så tillbringade jag resten av dagen i mitt rum, med massa pluggande. Så nu börjar jag komma i kapp, och det känns bra! Skulle egentligen träffa Anna lite senare, men det han vi inte..

Idag missade jag första lektionen igen, och jag kan ju säga att mamma är inte alls glad på mig, när jag kom till skolan fick jag en lite utskällning av min lärare. Men sånt får jag ta. Han skickade också hem ett mail till mamma.. Men det orkar jag inte bry mig om. Annars så var skolan bra. Tillbringade dagen som igår på mitt rum, så nu är jag helt färdigt med allt! Har bara svenska provet kvar att göra, men det gör jag isf efter lovet.. Hockeyn började halv åtta också, vi (färjestad) leder just nu, snart börjar tredje perioden, och jag hoppas verkligen på att vi inte släpper in fler mål. För isf blir det SM-guld till oss. Men det får vi veta lite senare..

michellebryskhe

Älskling kommer hem imorgon, gud så jag har saknat honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0