state of play


Jag och Anna



Igår hade vi studiedag, så jag gick upp vid tio tiden för att duscha och göra mig iordning, när klockan var ett satt jag nere i stan och väntade på Sandra. Hon kom med bussen några minuter efter mig. Vi kikade runt i butiker och pratade. Lite senare får vi sällskap av Gambrick, Håkan & Viktor. Inte långt efter det kommer Anna. Så vi går alla för att fika på Melkers. Någon timme efter det var klockan fyra och då åkte alla hem, förutom jag och Anna. Vi stannade kvar inne i stan för att invänta bion. Gratis förhandsvisning och dom hade förmodligen gett ut många biljetter, så vi ställde oss i kö ganska så tidigt för att få en bra plats. Och vi var först och fick en jätte bra plats! Filmen hette "State of play" och jag kan verkligen rekomendera er att se den, för det var grymt bra. Ganska så spännande. Ni vet "nej gå inte in dit!" Efter filmen tog vi bussen hem till mig, köpte varsin kebabtallrik och käkade. Det var grymt gott, med tanke på att jag inte hade ätit någonting över huvudtaget på 9 timmar. När vi käkat klart tog vi det lungt en stund innan vi gick till Håkan för att färga hans hår, fick inte direkt se resultatet för jag gick hem innan han skulle skölja ur det..

michellebryskhe

Daniel Nilsson <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0