three month





Idag har skolan vart helt okej, men ganska så seg. Klockan tre slutade vi så jag och Anna tog bussen ner till stan för att möta Älskling. Och när jag möter han får jag en bukett med rosor, hur gulligt var inte det då? En månad idag! Jag älskar dig Daniel! Gambrick, Ida och två andra killar var också med, så vi gick till en kina restaurang och käkade, lite senare kom viktor och ännu senare kom Jessica, så vi gick runt lite på stan. Lite senare skulle Daniel köpa busskort, så efter det åkte vi till Bergvik. Kikade runt där, men hittade inte så mycket. Tog bussen in till stan igen och Älskling köpte mat åt mig, som jag då käkade i bussen på väg till Herrhagen där vi möter Ida och Jessica, går till en park och spelar lite fotboll och har det allmänt trevligt, fast jag håller på och fryser ihjäl. Men det är skönt nu när det är ljust på kvällarna och med mer sol! Vi var där till kanske nio halv tio, sen åkte vi alla hem.

michellebryskhe

Daniel Nilsson, Jag älskar dig! 5/3-09

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tröjan har jag köpt i Bangkok=)

2009-04-03 @ 17:41:48
URL: http://jessejesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0