untouched

Nu kommer det bli ett lååång inlägg, men jag har inte haft tid att skriva om dagarna den här veckan..

Tisdag:
I tisdag var jag fortfarande hemma och var sjuk, men det hade blivit lite bättre. Anna kom till mig vid tolv tiden, så vi tog bussen ner till stan vid halv ett och mötte Älskling vid halv två. Kikade runt och fikade lite. Vid halv fyra drar vi hem till mig och tar det lungt ett tag, men anna blir hungrig vid åtta tiden så vi tar bussen ner till stan och käkar på McDonalds, därefter möter vi Mira och pratar lite med henne. Sen vid tio tiden tar vi bussen hem och går till Håkan för att möta upp Älskling, därefter drar jag och Älskling hem och sover.

Onsdag: Jag och Älskling gick upp ganska så tidigt idag, Anna kom till mig vid 9. Så vi tog bussen ner till stan och mötte upp Håkan, David och Gambrick. Sen gick vi till tingsrätten för att kolla Älsklings rättegång, jag var jätte nervös. Men det gick väl sådär. Den tog inte så lång tid, så vi väntade där ett litet tag för att kolla hur det gick för en annan. Lite senare åkte jag och Anna hem till mig och fixade pengar, tog nästa buss ner tillbaka till stan igen. Mötte upp grabbarna och gick till busstationen, för Älskling tog bussen hem vid fyra tiden och de andra åkte hem. Så jag och Anna gick och hämtade ut biobiljetter. Sen åkte vi hem till mig och bara tog det lungt.

Torsdag: Gick till skolan idag.. Och började dagen med nationellt prov i matte, gick mycket bättre än jag trodde. Därefter var det lunch och då åkte vi ner till stan för att käka, och snabbt tillbaka, skulle vi se på en 3 timmars lång film från Andra Världskriget inne på Nobelgymnasiet. Efter den fick vi sluta så jag och Anna åkte ner till stan för att möta Älskling, träffade på Amanda och gick runt med henne en stund istället. Sen kom Gambrick och Håkan, och lite senare kom Älskling.. Men det blev istället att jag umgicks med Anna och Robin. Vi fixade lite saker men jag och Anna åkte senare till Bergvik för att käka, men det blev inte så, så vi åkte till Wåxnäs och kollade gymnasieförumet, som var jätte dåligt! Så vi åkte tillbaka till stan för att käka där istället. Sen åkte vi hem.

Fredag: Skolan gick jätte snabbt och jag fick göra nationella i engelska muntligt. Det gick jätte bra! Efter skolan åkte jag och Anna hem till mig, sen drog vi ner till stan och köpte kläder. Annars hade vi bara det allmänt mysigt vid pråmen. Fastnade i hissen inne i tingsrätten också. Men sos fixade ut oss.. Sen gick vi och handlade mat inför grillkvällen och åkte hem för att göra iordning. Gambrick, Jennie, Elin & Ida kom och hälsade på en stund också. Några timmar senare kom Mira och Amanda för att börja grillkvällen med mig och Anna, Vi hade det riktigt mysigt. Synd att inte Älskling var med :( Gambrick och Håkan kom till oss lite senare och gjorde oss sällskap nästan hela kvällen. Men när det blev för kallt drog vi till Håkan. Sen åkte vi alla in till stan, men dom drog till krogen och vi andra drog på någon sug fest på Herrhagen. Vi åkte hem med ett bussen istället. Skulle på ef hos Håkan, men jag var för trött för det.

Lördag: I lördags började jag och Anna dagen med att dra till i2-marten. Skulle köpa ett armband med Daniel på, men sånna fanns inte :( Så vi gick in till stan och satte oss vid pråmen med en god glass i handen. Därefter åkte vi hem för att käka grillat. Vid nio drog vi tillbaka till i2 med Jennie och Amanda, dom åkte en karusell och sedan åkte vi hem igen. Jag och Anna gick till Håkan en stund.. Men drog hem vid halv två.

Idag har jag bara varit hemma och tagit det lungt, jag är jätte trött och har ingen ork till någon ting. Har städat lite iaf, så det känns skönt. Solen börjar titta fram nu också, det har den inte gjort på hela dagen. Annars så har hela helgen varit perfekt med sol och 20+ Sånt vill vi ha mer av! Älskling är i Varberg nu också, men ska nog snart åka vidare till Oslo med Anton. Saknar han jätte mycket!

michellebryskhe

Daniel Nilsson <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0