i'm not pop

Torsdag: I torsdags åkte jag ner till stan direkt efter skolan, mötte upp min syster som jag inte träffat på jätte länge, vi kikade runt på stan och jag köpte mina efterlängtade solbrillor. Lite senare gick vi till Waynés för att fika, träffade mira en stund gjorde jag också. Lite senare bar det av till torget där det var 16000 människor. Eftersom färjestad tog SM-guldet. Vi stog ganska så långt bak, men efter det att fbk spelarna hade kommit gick vi till Waynés igen.. Lite senare kikade vi runt på stan med Jennie och Anna. Sen skulle sis åka hem, så jag och Anna tog bussen hem till henne, packade lite och gick ner till mig. Käkade och tog det lungt ett tag, sen vid elva tiden gick vi ner till Norrstrand där vi lånade min farmors lägenhet igen. Jätte mysigt hade vi! (Min ödla dog i dag också)

Fredag: Jag och Anna gick upp vid nio tiden och gick till McDonalds för att käka frukost, sen gick vi hem igen och bara tog det lungt, lite senare vid tolv somnade jag rejält, vid halv fyra tiden vaknar jag igen och då somnar Anna, men vid sex tiden börjar vi städa och går hem mot mig. Käkar och börjar prova kläder inför morgon dagen. Lite senare vid elva tiden kom Johan och hämtade oss, vi gjorde inte alls mkt

Lördag: Anna kom till mig ganska så tidigt, vi tog det lungt och lyssnade på musik i massor. Började göra oss iordning och käkade påskmat med familjen. Vid sex tiden kör pappa upp oss till min syster som är på Stockfallet där det skulle vara en maskerad fest, men jag var inte direkt utklädd, men sa till alla att jag var Mary-kate/Ashley olsen. Det kom folk hela tiden och det var verkligen jätte kul, har nog inte haft så här kul på jätte länge. Bästa händelsen 2009! Vi festade från 18-02 för kvart över två tog jag och Anna bussen in till stan för att käka mat på McDonalds, sen vid halv tre tog vi bussen hem till mig och la oss för att sova. Mycket värd dag!

Söndag: Anna och jag vaknade jätte bakfulla, åkte in till stan och mötte Mira, snackade lite med henne och mötte lite senare Amanda. Vid fem tiden tar jag och Anna bussen ut till Wåxnäs och går in till Bellevue, drar till pizzerian för att köpa kebab, som vi var jätte sugna på. Sen gick vi hem till Anton. Där älskling var som jag inte fått träffa på en hel vecka, jag har verkligen saknat han enormt mycket. Vi myste i mängder och tog det lungt, vid tio tiden tog vi bussen hem.

Måndag: Älskling och jag vaknade ganska så tidigt, men gick upp mycket senare. Duschade och gjorde oss iordning, sen skulle vi ner till stan, men gambrick hämtade oss istället. Vi mötte upp Ida och gick till Berglund sen efter en stund kom Anna. Lite senare kom Anton med en tjej och vi alla skulle fika men allt var stäng i stan, så vi åkte ut till Bergvik ist. Lite senare åkte Anna och jag hem till mig för att käka och packa lite saker, vid åtta tiden var vi vid orrholmen där alla andra var och spelade fotboll. Halv nio kom älsklings mormor och hämtade oss, så vi åkte till Edsvalla och kollade lite film och myste.

Tisdag: Älskling hade ställt klockan på tio, men vi gick upp senare än så. Gjorde oss iordning och käkade lite. Hade fått ännu ondare i halsen idag, det började redan i lördags, men idag kunde jag knappt prata. Vi missade bussen in till stan så mamma kom och hämtade oss, för jag mådde verkligen jätte dåligt. Vi lämnade Daniel i stan eftersom det var dit vi skulle, men jag var tvungen att åka hem för att vila mig, så det blev tv med Ben&Jerry's glass! Fem timmar efter det mådde jag bättre så jag fick skjuts ner till Norrstrand, och mötte Mira och Nicklas, kände att jag var tvungen att prata ut med Mira lite, har vart lite mycket nu. Efter det kändes allt mycket bättre, Nicklas drog hem, så jag och Mira gick in till stan, mötte upp Anna, Jennie och Elin. Sen drog dom, men Anna kom tillbaka så vi gick till Berglund för att möta Daniel, ville prata med han men blev inte så.. Sen kom Jennie och hämtade Anna. Så jag och Mira gick in till stan igen och mötte Malin&Malin som kommit till Karlstad. Lite senare kom Daniel och alla dom andra. Mira åkte hem och jag hängde med dom andra till Skåre på nån weard "fest" Halv ett kom mamma och hämtade mig Malin&Mailn.

Onsdag: Imorse var det meningen att jag skulle möta Älskling, Malin&Malin i stan klockan tolv, men när jag vaknade hade jag jätte hög feber (39.5) och halsen hade blivit 100 gånger värre, så jag stannade hemma i min säng, vid sju tiden orkade jag verkligen inte ligga kvar i min säng så jag har suttit lite vid datorn. Det är så typiskt mig att bli sjuk på lovet. Det blir jag alltid! :/ Men mamma gjorde min dag bättre, så nu har jag fått 2000 av henne och är inte fattig längre. Blir att shoppa massa kläder. (vi sålde också våran husvagn igår, som vi haft i 7 år)

michellebryskhe

Daniel Nilsson, jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0