with you


"D" Daniel Nilsson, jag älskar dig!



Idag började jag dagen med skola. Tisdagar är jätte långtråkiga.. Man har så tråkiga, långa lektioner. Men gör man dagen roligare än vad den kan bli, så går det snabbt. Efter skolan åkte jag och Anna hem till mig och direkt ner till stan, fixade nytt bankkort eftersom mitt krånglar.. Direkt efter det åkte jag hem till mig. Hade lovat mig själv att ha en "pluggar" dag, det gick inte så bra. Men jag gjorde iaf lite utav det jag skulle. Så blir att sitta hemma imorgon med.

michellebryskhe

Snart är det valborg och då kommer också älskling hem, hur bra kan det bli?
Saknar han något enormt! Daniel Nilsson <3


Kommentarer
Postat av: hanna

svar: hahaha, du får spara kaffesuget till imorrn! aight? :)

2009-04-28 @ 23:21:02
URL: http://hnnas.blogg.se/
Postat av: Anonym

googla rudsskolan och en bild på dig kommer upp och en länk till din blogg ;)

2009-04-29 @ 17:39:05
Postat av: michelle

haha, ja jag märkte det igår ;)

2009-05-02 @ 16:35:22
URL: http://mmichellebryskhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0