-bellevue

  

Min uppdatering här på bloggen är inte den bästa, men jag ska försöka bättre!
Igår åkte jag med mamma till bergvik för att handla mat, och det sista till mitt rum från Ikea. Sen blev det hem och käka mat och samtidigt göra sig iordning, klockan sju skjutsade mamma mig till Bellevue, (till Anton och Daniels lägenhet) Vid halv tio drog dom in till krogen och jag och anna hade lägenheten för oss själva, men vi gick in till stan en timma senare.. och träffade på Daniel och Malin? Som var hur full som helst, så vi fick ta taxi tillbaka till Bellevue igen, fast först åkte vi förbi max och köpte mat, det hände inte så mycket där emellan, men jag åkte iaf hem vid tre tiden!

michellebryskhe

Kommentarer
Postat av: Sara Solvik

Åh, haha nu blev jag lite festsugen :P

2009-03-13 @ 09:18:32
URL: http://sarasolvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0