friday!

Tänkte inte gå till skolan imorse, mådde inte sådär riktigt bra. Men jag gjorde det ändå fast missade första lektionen så jag kom till idrotten, jag gick till skolan för att vara med på idrotten och so lektionen, men det är lite komplicerat att berätta i detalj, men idrotten vart kass och vikarie på so;n så hela dagen var ovärd. Istället så hade jag kunnat ligga kvar i sängen och sovit! Efter skolan kom pappa och hämtade mig och vi åkte till tippen för att lasta av lite grejjer, samtidigt som det, höll vi också på att fronta med en annan bil för att den var såå tvungen att köra om en traktor på tvåfilig väg när vi kom, så det blev tvärnit. Sen har jag inte gjort så mkt, bara tagit det lungt. Gick till pizzerian förut och köpte mat också. mums! Nej nu blir det letsdance.

michellebryskhe


Kommentarer
Postat av: skentrevlig

din lyckost! vill ha grabbarna spelandes i stockholm jag :P

2009-02-07 @ 00:31:11
URL: http://skentrevlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0