ilikeit

Jag har försovit mig, men inte hur som helst. Jag orkade inte gå upp.. men det är skönt för om jag hade gått upp så hade jag fått stressa som bara den, nu kunde jag ta det lungt. Min första lektion blir idrott. Hoppas vi gör nått kul denna gången! Igår efter skolan (justja, nationella gick bra, hoppas jag) så åkte jag med mamma och pappa för att köpa tapet till mitt rum, vi får se när pappa har lust att tapetsera om. As snyggt ska det bli hoppas jag. Sen åkte vi vidare till IKEA, för jag skulle köpa "skålar" som man hänger upp på väggen, tänkte lägga lite smycken och sånt i den, men jag glömde bort att ta med en till kassan. haha! Vi åkte sen vidare till MAX och köpte med mat hem, käkade och kollade på tv.

michellebryskhe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0