Innan allting tar slut

Idag har det hänt lite grejjer, jag har inte vart hemma på nästan hela dagen! Imorse åkte jag ner till stan för att prata med min psykolog, och den här gången var mamma med, och det kändes helt rätt! Jag har ju gått där i några månader nu, och märker att det inte har hänt så mycket, så nu när mamma var med, blev det lite mer prat. För mamma känner mig mer än vad jag gör! Därefter väntar vi på att pappa ska komma, och som vanligt så tar det tid, så vi går till H&M så länge för att hämta ut mina kläder jag la undan.. (bilder på det och det jag köpte i måndags kommer sen) Jag provade också en väldigt slimmad klänning, mamma och pappa inklusive lite mig, tyckte faktist att den satt bra! Men jag var helt säker på att jag inte kommer att använda den, kanske om jag var kändis? När vi var färdiga där gick jag och mötte lina, vi kikade runt men det fanns inte så mkt att titta på. Lite senare går vi och möter upp Malin och Rebecka, kikar runt lite med dom också, hittade världens finaste klänning, som jag bara måste prova imorgon! Vid fem tar dom tåget hem och jag får skjuts av mamma och pappa till en pizzeria där dom äter mat, och jag smakar bara! Sen efter det åker vi hem en liten snabbis och sen åker jag och mamma till Bergvik för att köpa en present till min kusin som snart fyller 3 år! Vi hittade en och gick till MAX så att jag fick äta  :)

michellebryskhe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0