lovetheshoes



Det är måndag och lov, jätte härligt! En hel vecka utan tidiga mornar. Idag så var det meningen att jag och mamma skulle ner till stan direkt efter frukost, men det blev ändrat så vi åkte vid tre tiden istället, vi kikade runt och jag hittade massor fint, det blev lite shopping (kläder och skor, men jag älskar skorna!) och fika på det. Det känns jätte skönt! Jag la också undan en jätte fin "tröja" och en bh på H&M, som mamma ska köpa till mig på onsdag, efter stan gick vi och solade solarium. Nu ska jag ner och se om det finns några räkor kvar till mig, mums! 

(Bilder på det jag köpte kommer senare, skorna ser ni nu här ovanför)

michellebryskhe


Kommentarer
Postat av: Jojji

Åhhh gud vad roligt! :)

2009-02-24 @ 19:10:04
URL: http://johannaregina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0