Mikael Persbrandt







Var det någon som kollade på Midnattssolsrallyt med Mikael Persbrandt som gick på tv;n klockan nio idag? För isf kan det hända att ni såg mig, jag var i bild nästan hela tiden dom var på travbanan! Ni som känner mig som vet att jag var där såg mig säkert, men ni andra som inte har någon aning om vem jag är, såg mig säket inte! Synd att dom inte tog med när jag kramade Persbrand, och att dom där flickorna skulle stå i vägen när jag blev fotad med han! Men en kul upplevelse var det faktist att få träffa honom, det hade jag aldrig kunnat tänka mig, Mikael Persbrand, som är med i Beck filmerna, han? Ja, han har jag träffat! Och jag är ritkigt stolt!

michellebryskhe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0